ΑΝΤΙΚ22.ΜΕΣΗ Πρόγραμμα επιμόρφωσης αντικαταστατών/αντικαταστατριών εκπαιδευτικών στη Μέση Γενική και Μέση Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση |
|
ΠΡΟ22.ΓΨ.ΠΡΒ.009 Τα 10 Βήματα για τη διαχείριση συμπεριφοράς στη σχολική τάξη |
|
ΠΡΟ22.ΓΔ.ΟΡΖ.001 Διαχείριση τάξης και δεξιότητες επικοινωνίας σε μια δημοκρατική τάξη |
|
ΠΡΟ22.ΓΔ.ΣΓΚ.001 Αποτελεσματική διαχείριση και Επίλυση Συγκρούσεων |
|
ΠΡΟ22.ΓΔ.ΟΡΖ.010 Οι εκπαιδευτικές αλλαγές και η διαχείρισή τους στις σχολικές μονάδες |
|
ΠΡΟ22.ΓΚ.ΟΡΖ.006 Τα παιδιά που μένουν πίσω: καταπολεμώντας τις ανισότητες, τις διακρίσεις και τον ρατσισμό που βασίζεται στο κοινωνικό φύλο, την ταυτότητα φύλου και τον σεξουαλικό προσανατολισμό |
|
ΠΡΟ22.ΓΚ.ΣΞΛ.002 Ο Σεξισμός και η έμφυλη βία στο σχολικό περιβάλλον: ορατές και αόρατες διαστάσεις |
|
ΠΡΟ22.ΓΠ.ΟΡΖ.001Α Aνάπτυξη δεξιοτήτων διδασκαλίας και αξιολόγησης της κριτικής και δημιουργικής σκέψης στο πλαίσιο της μαθησιακής διαδικασίας |
|
ΠΡΟ22.ΓΠ.ΔΙΔ.001 Αποτελεσματική διδασκαλία και αξιολόγηση εκπαιδευτικού |
|
ΠΡΟ22.ΓΚ.ΣΞΛ.001 Ταυτότητες φύλου, σεξουαλικότητα και ο ρόλος της εκπαίδευσης |
|
ΠΡΟ22.ΓΨ.ΟΡΖ.005 Μαθητής/Μαθήτρια με ΔΕΠ-Υ στην τάξη μου: Πρόβλημα ή πρόκληση; |
|